بازسازی آرتیمان ارایه | بازسازی ساختمان - انواع بازسازی ساختمان

آرتیمان ارایه شرکت دکوراسیون در زمینه بازسازی ساختمان فعالیت دارد

بازسازی آرتیمان ارایه | بازسازی ساختمان - انواع بازسازی ساختمان

آرتیمان ارایه شرکت دکوراسیون در زمینه بازسازی ساختمان فعالیت دارد

آرتیمان ارایه شرکت دکوراسیون ایران در زمینه دکوراسیون و بازسازی ساختمان در تمام نقاط تهران نماینده دارد و طراحان حرفه ای دارد.

آخرین مطالب

مدل کابینت ایرانی

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ق.ظ

مدل کابینت ایرانی امروزه بسیار پرطرفدار شده است. جنس کابینت آشپزخانه به مرور زمان تغییر می کند در سال های پیش کابینت آشپزخانه ها فلزی بود که رویه آن ها از سنگ بود استفاده می شد، با مرور زمان بعد از مدتی از کابینت های فلزی با درب های MDF  استفاده می کردند. امروزه در بیشتر خانه ها از کابینت MDF  یا کابینت هایگلاس استفاده می شود. کشورهای مختلفی از جمله ایتالیا، چین و … مدل کابینت های مختلفی را طراحی می کنند ولی طراحان کشور ما مدل کابینت ایرانی  فوق العاده ای را خلق می کنند که در مقابل طراحی کشورهای دیگر بی نظیر است و مناسب تر با طبع و سلیقه خانم های ایرانی است. طراحی کابینتهای ایرانی بر سبک و سلیقه ایرانیان انجام میشود. اغلب کسانی که به دنبال خرید و نصب کابینت هستند دوست دارند آخرین مدل کابینت ایرانی را بررسی کنند و براساس سلیقه خود آن را برای آشپزخانه خود خریداری نمایند تا چندین سال زیبایی خود را داشته باشد و مدرن باشد.

انواع مدل کابینت ایرانی

انواع مدل کابینت ایرانی بسیار متنوع است. برای مثال جنس های کابینت MDF ، کابینت هایگلاس ، PVC و… در کشور ما طراحی و ساخت کابینت انجام می شود و نسبت به متریال کشورهای تولید کننده دیگر قیمت مناسب تری دارد. انواع مدل کابینت ایرانی که امروزه استفاده می شود کابینت های با قدهای بلند و عمیق هستند زیرا خانه های امروزی کوچک و دارای طراحی آشپزخانه کوچک هستند و برای آشپزخانه های کوچک نیاز است که از انواع مدل کابینت ایرانی استفاده شود که بتوان از فضا بهترین استفاده را کرد. حفاظت درست از کابینت سبب می شود عمر آن بیشتر باشد به طور مثال: برروی صفحه کابینت وسیله داغ نگذارید باعث سوختگی و لکه شدن آن می شود. مقدار وسیله ای که در کابینت آشپزخانه می گذارید مناسب باشد و باعث قوس در طبقات کابینت نشود.

منبع: مدل کابینت ایرانی

تلفن اختصاصی:  88376557


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۲
پوریا سلوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی