بازسازی آرتیمان ارایه | بازسازی ساختمان - انواع بازسازی ساختمان

آرتیمان ارایه شرکت دکوراسیون در زمینه بازسازی ساختمان فعالیت دارد

بازسازی آرتیمان ارایه | بازسازی ساختمان - انواع بازسازی ساختمان

آرتیمان ارایه شرکت دکوراسیون در زمینه بازسازی ساختمان فعالیت دارد

آرتیمان ارایه شرکت دکوراسیون ایران در زمینه دکوراسیون و بازسازی ساختمان در تمام نقاط تهران نماینده دارد و طراحان حرفه ای دارد.

آخرین مطالب

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

بازسازی

بازسازی شامل نوسازی و دوباره سازی محل مورد نظر شماست. بازسازی به کم کردن هزینه ها و صرفه جویی در وقت کمک بسزایی میکند. بازسازی به طور کلی باعث افزایش طول عمر یک ساختمان میشود.
بازسازی بسته به محیط شما طراحی و مراحل مختلف دارد. وقتی شما میخواهید منزل خودتان را بازسازی کنید باید بازسازی مسکونی انجام دهید. یعنی طبق نیاز خودتان بازسازی را انجام دهید.
گاهی اوقات یک پزشک و یا پزشکان نیاز دارند مطب و بیمارستان خود را تغییر دهند و نیاز به بازسازی پزشکی دارند. نه تنها پزشکان بلکه تمامی مدیران ممکن است برای محیط کار خود نیاز به تغییر دکوراسیون دارند که این تغییر با بازسازی تجاری صورت میگیرد.
امروزه اکثر مردم در اپارتمان ها زندگی میکنند و همان طور که میدانید میتوان گفت دکوراسیون و طراحی روزانه تغییر میکند پس در نتیجه مردم با بازسازی آپارتمان خود به روز میشوند.
اما در بیشتر موارد ما با بازسازی خانه قدیمی مواجعه هستیم که شامل تغییر کف پوش و بازسازی اشپزخانه و اتاق و .. میباشد.در خانه های قدیمی هم چون نمای خانه اصلا نمایی خاصی ندارد. اکثرا از بازسازی نمای ساختمان هم استفاده میکنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۰۷
پوریا سلوتی

بازسازی ساختمان


بازسازی ساختمان عبارتست از کلیه عملیات شامل تغییر نقشه ، نوسازی بافت فرسوده، تغییر دکوراسیون ، سقف ، درب ها ، حیاط سازی و …. بازسازی ساختمان باعث می شود که شما بدون تغییر مکان زندگی و یا محل کار با کمترین هزینه در محلی زیبا مشغول به کار و یا زندگی شوید. بسیاری از افراد به این کار بصورت یک حرفه نگاه می کنند. یعنی بناهای قدیمی را خریداری کرده و سپس با بازسازی آن اقدام به فروش می کنند. بازسازی ساختمان همانند بسیاری از مشاغل دیگر یک زوق هنری را نیز می طلبد. نکاتی که می بایست قبل از شروع به بازسازی ساختمان به آن دقت کنید این است که اولاً چقدر می خواهید هزینه کنید. در مرحله بعد بخشهایی که نیاز به بازسازی دارند را مشخص کنید. سپس با یک مشاور و طراح قابل اعتماد و متخصص مشورت کرده و بر طبق سلیقه خود از وی بخواهید که برای شما طراحی انجام دهد. سپس با تعیین متریال ها با مشورت وی بهترین متریال در بازسازی ساختمان با توجه به بودجه خود پیش بینی کنید و سپس آن را به دست یک گروه متخصص بسپارید تا کار بازسازی ساختمان شما به بهترین نحو انجام شود.
کلیه امور مربوط به بازسازی ساختمان در بزرگترین برند دکوراسیون ایران “آرین آرایه” انجام می گیرد. شما می توانید در هر نقطه از تهران با نمایندگان ما تماس گرفته و در ارتباط با بازسازی ساختمان خود از ما مشاوره بگیرید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۱۷
پوریا سلوتی


دکوراسیون کابینت و آشپزخانه

کابینت آشپزخانه  ها بر اساس مواد اولیه ان ها نصب میشوند. انواع مختلف کابینت شامل کابینتچوب که از چوب های مختلف مانند چوب راش،چوب لاله درختی،چوب توسکا،چوب افرا،چوب گردو،چوب تبریزی و … ساخته شده است.ساخت کابینت بسته به نوع کابینت از مواد مختلف ساخته میشود.

کابینت ام دی اف ار تخته های ام دی اف که همان خرده چوب میباشد که با رزین آغشته شده است،ساخته شده است.

پس نصب کابینت با توجه به نوع ان ها صورت میگیرد. نصب کابینت از ظرافت و سلیقه ی خاصی برخوردار است. باید نصاب کابینت بسیار با ظرافت و با توجه به ظرفیت و فضای آشپزخانه ایتدا چیدمان را در نظر گرفته و نصب کند.

نصب کابینت نیازمند طراحی کابینت است که این طراحی متناسب با فضای آشپزخانه صورت میگیرد.

طراحی در جهت دکوراسیون کابینت کمک میکند تا دکوراسیونی زیبا داشته باشیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۳۹
پوریا سلوتی

کابینت آشپزخانه در غرب تهران

نماینده شرکت آرین آرایه در غرب تهران مجری انواع مدلهای کابینت آشپزخانه در غرب تهران می باشد.  سعادت آباد، جنت آباد، شهرک غرب، ستارخان، مرزداران، شهرآرا ، شهران ، و شهر زیبا . انواع سبکهای کلاسیک ، مدرن و پست مدرن، در این نمایندگی انجام می گیرد.

اگر در منطقه سعادت اباد هستید و به دکوراسیون کابینت آشپزخانه و هم چنین به بازسازی کابینت آشپزخانه نیاز دارید میتوانید شرکت آرین آرایه را انتخاب کنید و قبل از آن هم میتوانید نمونه کارهای دکوراسیون کابینت آشپزخانه ما را دیدن فرمایید. در تمامی مدل ها و سبک های دکوراسیون تجربه داریم..

تلفن تماس

۸۸۳۷۶۵۵۷-۶۰

۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷

۰۹۱۲۸۳۸۵۴۸۳

آدرس : شهرک غرب – بولوار دریا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۰
پوریا سلوتی

کاغذ دیواری شهرک غرب

 کاغذ دیواری شهرک غرب همشهریان خوب تهرانی بخصوص منطقه شهرک غرب و سعادت آباد برای مشاهده انواع آلبومهای کاغذ دیواری می توانند هم بصورت حضوری به شرکت مراجعه کنند و هم اینکه آلبومها برایشان ارسال شود و در محل مدلهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

فروش کاغذ دیواری شهرک غرب

انواع برندهای کاغذ دیواری شامل برندهای ایتالیایی، آلمانی، ترکیه  و چینی در نماینده گی آرین آرایه در غرب تهران موجود است. همچنین تیمهای اجرایی ما می توانند شما را در انتخاب بهترین و زیباترین طرح ها راهنمایی کنند.

فراموش نکنید با آرین آرایه دنیای خود را از نو بیارایید . شرکت دکوراسیون داخلی آرین آرایه بزرگترین برند دکوراسیون ایران در خدمت اهالی خوب منطقه شهرک غرب و سعادت آباد می باشد.

۸۸۳۷۶۵۵۷-۶۰

۰۹۱۲۸۳۸۵۴۸۳

۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷

دفتر مرکزی

تهران – شهرک غرب – سعادت آباد – بولوار دریا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۷
پوریا سلوتی

کاغذ دیواری سعادت آباد

کاغذ دیواری سعادت اباد همشهریان خوب تهرانی بخصوص منطقه شهرک غرب و سعادت آباد برای مشاهده انواع آلبومهای کاغذ دیواری می توانند هم بصورت حضوری به شرکت مراجعه کنند و هم اینکه آلبومها برایشان ارسال شود و در محل مدلهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برندهای کاغذ دیواری سعادت آباد

انواع برندهای کاغذ دیواری شامل برندهای ایتالیایی، آلمانی، ترکیه  و چینی در نماینده گی آرین آرایه در غرب تهران موجود است. همچنین تیمهای اجرایی ما می توانند شما را در انتخاب بهترین و زیباترین طرح ها راهنمایی کنند.

فراموش نکنید با آرین آرایه دنیای خود را از نو بیارایید . شرکت دکوراسیون داخلی آرین آرایه بزرگترین برند دکوراسیون ایران در خدمت اهالی خوب منطقه شهرک غرب و سعادت آباد می باشد.

۸۸۳۷۶۵۵۷-۶۰

۰۹۱۲۸۳۸۵۴۸۳

۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷

دفتر مرکزی

تهران – شهرک غرب – سعادت آباد – بولوار دریا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۵
پوریا سلوتی

کابینت در غرب تهران

شرکت دکوراسیون داخلی آرین آرایه بزرگترین برند دکوراسیون کابینت در غرب تهران نماینده فعال دارد. انجام کلیه امور دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه و … توسط این شرکت انجام می گیرند. مدلهای کلاسیک و مدرن با استفاده از بهترین و مرغوب ترین ورقهای ام دی اف ، زیبایی در طراحی، کیفیت، اجرای به موقع، قیمت مناسب از ویژگیهایی کارهای شرکت دکوراسیون داخلی آرین آرایه است. اهالی سعادت آباد، شهرک غرب، شهران، شهر زیبا، جنت آباد و … می توانند با نماینده این شرکت در غرب تهران تماس بگیرند.

نماینده کابینت در غرب تهران

دفتر مرکزی شرکت واقع در شهرک غرب – بولوار دریا می باشد. ” با آرین آرایه دنیای خود را از نو بیارایید”


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۲
پوریا سلوتی

دکوراسیون داخلی به مجموع طراحی ها و اجرای عملیات دکور در داخل یک واحد، منزل ، اداره ، دفترکار، بیمارستان ، دانشگاه و … و هر چیزی که یک بنا محسوب شود گفته می شود. طراحی دکوراسیون داخلی در گذشته های دور بصورت دستی بوده ولی امروزه نرم افزارهای بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد. نرم افزارهایی نظیر اتوکد، تریدی مکس امروزه کار را برای طراحان دکور داخلی بسیار ساده کرده اند. نرم افزارهای دکوراسیون داخلی هر روز در حال آپ دیت شدن هستند. افراد قبل از شروع اجرای عملیات دکوراسیون داخلی می توانند طرح واره های آن را بصورت کاملاً طبیعی مشاهده کننده که به این عمل رندرینگ می گویند یعنی سه بعدی کردن یک تصویر در داخل نرم افزار. بعد از مشاهده طرح دکوراسیون داخلی شما می توانید متریال مورد استفاده را تعیین قیمت کرده و با تیم های اجرای قوی شروع به کار نمایید. دکوراسیون به معنی آراییدن بوده و عبارتست از کلیه عملیاتی که برای زیباترشدن و آراسته شدن یک مکان بکار می رود. دنیای اطراف ما بازتابی از دنیای درون ماست. حتی پاکیزگی محیط نیز جزئی از دکوراسیون محسوب می شود. دکوراسیون مناسب و زیبا بدون شک تاثیر شگرفی در روحیات درون ما می گذارد و آراستن دنیای بیرون می توان به آراستگی دنیای درون منجر شود. انگیزه کار در محل کار به دلیل زیبایی محل کار می تواند سبب رشد و توسعه کار ما شده و ما را یک فرد سلامت از نظر کاری نماید. همچنین دکوراسیون و پاکیزگی می تواند نمایی از شخصیت افراد باشد . به همین دلیل افراد سعی می کنند در حد توان به آراستگی محیط خود توجه کنند. دکوراسیون داخلی یک رشته هنری – علمی در جهان محسوب شده و همه ساله مدلهای زیبایی به بازار در این زمینه عرضه می شود. این شاخه هنری در زندگی تمام افراد سایه گسترده است و تاثیرات آن در تمام طول زندگی مشاهده میشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۲۹
پوریا سلوتی