بازسازی آرتیمان ارایه | بازسازی ساختمان - انواع بازسازی ساختمان

آرتیمان ارایه شرکت دکوراسیون در زمینه بازسازی ساختمان فعالیت دارد

بازسازی آرتیمان ارایه | بازسازی ساختمان - انواع بازسازی ساختمان

آرتیمان ارایه شرکت دکوراسیون در زمینه بازسازی ساختمان فعالیت دارد

آرتیمان ارایه شرکت دکوراسیون ایران در زمینه دکوراسیون و بازسازی ساختمان در تمام نقاط تهران نماینده دارد و طراحان حرفه ای دارد.

آخرین مطالب

تفاوت نصاب کاغذ دیواری حرفه ای و غیر حرفه ای

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ق.ظ


شغل نصاب کاغذ دیواری اگر به صورت حرفه ای صورت بگیرد، می توان گفت شغلی پردرآمد و همیشگی است اما اگر به شکل آماتور به آن نگاه کنید هیچ وقت نمی توانید نصاب خوبی باشید.

در این مقاله تفاوت نصاب کاغذ دیواری حرفه ای و غیر حرفه ای را برای شما شرح خواهیم داد.

یک نصاب حرفه ای کاغذ دیواری در درجه اول باید با تجهیزات کامل سر کار حاضر شود، یعنی از لباس مخصوص نصب گرفته تا میز مخصوص نصب کاغذ دیواری و کاردک و قیچی و متر و تیغ موکت بری و …

نصاب کاغذ دیواری حرفه ای نهایت دقت و ظرافت را در کار خود دارد تا بهترین کیفیت نصب را ارائه دهد و مشکلات بعد از نصب و ایرادهای کارفرما را نمی تواند تحمل کند؛ پس می کوشد تا همواره بهترین نصب کاغذ دیواری را به نمایش بگذارد. یک نصاب حرفه ای کاغذ دیواری به خاطر تمیز کاری و زیبایی کار نصب خود معمولا همیشه وقتش پر است و سرکار است و به قول خودمان لنگ کار نیست و از این رو قیمت خوبی هم برای کار خود تعیین می کند اما یک نصاب کاغذ دیواری آماتور و غیر حرفه ای معمولا بیکار است و همیشه به دنبال گرفتن کار ولو با قیمت های بسیار پایین می باشد.

در واقع هزینه نصب کاغذ دیواری در این حرفه مصداق بارز جمله هیچ ارزونی بی حکمت نیست و هیچ گرونی بی علت نیست می باشد. از این رو اگر شما به دنبال نصاب کاغذ دیواری مجرب برای کار خود می باشید در بند اندک اجرت بالاتر یک نصاب کاغذ دیواری ماهر نباشید و با پرداخت کمی هزینه بیشتر به نصاب کاغذ دیواری حرفه ای خیال خودتان را از حرفه ای انجام گرفتن کار خود راحت کنید. نصاب کاغذ دیواری حرفه ای در قواره های رول کاغذ دیواری درزی باقی نمی گذارد در حالیکه یک نصاب آماتور شدیدا در این بخش مشکل و ضعف دارد. نصاب کاغذ دیواری حرفه ای در عین حال که سریع و به قول خودمان فرز عمل می کند اما به هیچ وجه کمیت را فدای کیفیت نکرده و باز هم کار خود را به نحو احسن انجام می دهد پس همیشه کند عمل کردن یک نصاب دلیل بر دقت عمل بالای وی نیست این می تواند ناشی از کم تجربگی و ناپختگی و عدم مهارت کافی نصاب کاغذ دیواری باشد.

منبع: تفاوت نصاب کاغذ دیواری حرفه ای و غیر حرفه ای

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۷
پوریا سلوتی

نصاب کاغذ دیواری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی